ellvo

Alla inlägg under september 2011

Av elvia - 30 september 2011 20:42


 hej idag hade jag roliga timmen i skolan!!   

det var skit kul jag upp träde med Alice,Emelie.L,Ebba,jag   

jag kan visa en billd på Ida och Alice!! jag är inte säker om jag har en bild på min mobil!! jaja vem brysig idag var jag i hanninge cetrum jag köpte en vatten flaska och ått på makdonals     Alice till höger och Ida till vänster

Av elvia - 24 september 2011 10:38

Hi jag ska leka med kattis idag   

vi ska säkert vara med kanninerna Zooro , Kardimuma 

ni kan få en bild på de!!!!!!!!! 

   


 
Av elvia - 18 september 2011 10:38

Hej idag ska jag vara hema 

sjönt ellerhur. jag vaknade kl 08;15

imorgon kommer jag att rida med min kompis på skutan

roligt ellerhur !!!!!!!!

   oliver  

Ovido - Quiz & Flashcards