ellvo

Alla inlägg under maj 2013

Av elvia - 28 maj 2013 15:58

Hej följ mig gärna på instagram @ellvo @ellvo

Av elvia - 25 maj 2013 21:26

Hej!! Idag har jag mäst solat! Jag har badat i sjön idag också! Jag har blivit väldigt brun!!:-*

Av elvia - 24 maj 2013 18:14

Hallu!! Nu sitter jag i bilen och lyssnar på levels påväg till träningen!!

Av elvia - 10 maj 2013 22:44

halloj!

idag har jag slappat hela dagen utom kl 7 som jag var på träning i dalhallen!

jajja nu ska jag snart sova så godnatt!


sov gott allihop!!      

Av elvia - 4 maj 2013 16:31

halujj!!

idag har det varit värden bästa dag!!  

vi har nämligen haft.... VÅRUPPVISNING!!

det är as as kul! jag går på gymnastik i vendelsö gf så vi har alltid en våruppvisning!

det gick as bra! jag körde dubbel och stog!!!

alla lagen skulle klä ut sig till en disney figur! mitt lag valde björn bröder! och alla var små söta björnar utom två som var älgar!

  detta var ej våruppvisningen men det var i höstas när vi vann guld!

Av elvia - 1 maj 2013 19:21

halojj!! 

sorry att jag inte har bloggat på typ ett år!!  

nu ska jag försöka blogga mycket mera!!

idag fyller min mamma år! vi var på tajresturang! det var as gott!




puss på er!  

Ovido - Quiz & Flashcards